5 Mayıs 2015 Salı

ESSENCE- Dudak Kalemleri

Herkese merhabalarJ
     Dudak kalemini pek sevmeyen bana bile sevdiren bir dudak kalemi ile karşınızdayımJ Essence’in meşhur dudak kalemlerinden bahsediyorum.

     Ben dudak kalemini uygulaması zor olduğu için ve kuru yapılı olduğu önyargısından dolayı pek sevmiyorum. Daha sonra youtuber ve bloggerlardan Essence’in bu dudak kalemi ile ilgili epey övgü duyunca denemeye karar verdim.

     Önyargılarımın aksine bu dudak kalemlerinin oldukça rahat bir sürümü var ve ruj yapısında. Bende iki rengi var; 08 numara ‘red blush’ ve 11 numara ‘in the nude’.


    İlk aldığım renk ‘in the nude’ du. İlk sürdüğüm anda bayıldım bu dudak kalemine. Dediğim gibi oldukça yumuşak bir yapısı var çok kolay sürülüyor, dudak çevremi çok rahat çevreliyebiliyorum. Ve tonu o kadar güzel ki birçok nude rujum ile uyum sağlıyor. Hem Maybelline 745 numara ile hemde MAC Kinda Sexy ile kombin yapabiliyorum. Bu dudak kaleminden anneme de almıştım o da benim gibi severek kullanıyor. E hem uygun fiyatlı hem yapısı güzel hem rengi süper olunca bende yedeğini hazır ettim J




     Essence’in dudak kalemini çok sevince başka renklerini de denemek istedim. Biliyorsunuz kırmızı ruj sürmek tam bir işkence. Dudaklara taşırmadan düzgün bir şekilde sürmek epey zor. Bu yüzden dudakları önceden çevreveleyip ruju öyle sürmek çok daha pratik. Hem dudak kalemi tam sınırları çerçevelediği için dudaklarınızın daha dolgun görünmesine yardımcı olacaktır. Ama dikkat etmemiz gereken nokta çok fazla dudak çizgisinden taşırmamak çünkü kötü bir görüntüye sebep olabilir. Ben kırmızı rujlardan açık kırmızı ya da mavi alt tonlu rujları değil de daha koyu bordo alt tonlu olanları seviyorum. Bu yüzden 8 numara ‘red blush’ı satın aldım. Gerçekten içinde bordo olan kırmızı tonlarına çok güzel gidiyor.

     Siz de benim gibi dudak kalemlerine karşı önyargılıysanız bile bu kaleme bir şans verin derim. Gratis ve bazı Migroslardaki Essence standlarından bulabilirsiniz.

Fiyat: 4 civarı

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayınJ

İçim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder