1 Mayıs 2015 Cuma

MAYBELLINE ││Long Lasting Jel Eyeliner

Herkese merhabalar
     İçimde adeta Cuma günü mutluluğu var. Hepinize şimdiden güzel bir haftasonu diliyorumJ Bu yazımda size bir göz ürününden bahsedeceğim. Maybelline’nin ‘jel eyeliner’ı.

     Maybelline’nin jel eyelinerından önce kalem ve likit formda eyelinerlar kullandım. Kontrolü daha kolay olduğu için bu ürünleri tercih ediyordum. Daha sonra ‘jel eyeliner’ ları duyunca denemek istedim(her ne kadar tereddüt etsem de).


    Maybelline 'jel eyeliner'ın ambalajı çok tatlı minik bir cam. Kısa saplı bir fırçayla kutu içinde satılıyor . Ama ben bu fırçayla rahat bir uygulama yapamıyorum. Fırçanın ucu ince uygulamalar için kalın geliyor. Ama ürün çok başarılı uygulaması çok kolay, siyahlık olarak çok başarılı.

     Ben fırça seçimi Flormardan yana kullanıyorum, kaş fırçası ile uyguluyorum. Fotoğrafta gördüğünüz gibi ucu oldukça ince ve ben günlük hayatımda ince eyeliner uygulamayı sevdiğim için ince fırça ile sürüyorum.

     Bu ikiliyi keşfedince ‘jel eyeliner’ın korkulacak bir şey olmadığını gördüm. Hatta kalem ve özellikle likit eyeliner uygulamaları bunun yanında zor kalıyor. İnce fırçayla uyguladığım için hem kolay sürülüyor hem de ‘gel eyeliner’ın kıvamı likite göre daha yoğun olduğu için dağılma akma gibi sorunda olmuyor. Ayrıca 24 saat kalıcılığı olduğu için de akma bulaşma problemi yaşamadım. Bu özelliklere göre de oldukça uygun fiyatlı bir ürün.
Not: jel yapıdaki ürünleri ters bir şekilde muhafaza ederseniz, kuruma yapmaz ;)
Fiyat: 25 ₺ civarı

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın :)


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder