20 Mayıs 2015 Çarşamba

KİKO- Eyeliner and Kajal

Merhabalar,
     Bugün sizlere geçen yazın sonunda İtalya seyahatimden aldığım bir ürünü anlatacağım. Kiko’nun ‘All-In’ serisinden ‘eyeliner and marker’. Çift taraflı bir ürün, bir tarafı kajal kalem diğer tarafı ise keçeli uçlu dediğimiz kalem formda eyeliner. Ben maybelline jel eyelinerla tanışmadan önce bu ürünü çok severek kullanıyordum. Maybelline jel eyeliner yazımı okumadıysanız bu yazımın sonundaki linkten ulaşabilirsiniz.
      

     Bu ürün oldukça pratik ve özellikle seyahatlerde iki ürün yerine tek ürün aldığınız için yerden kar etmiş oluyorsunuz.


     İlk olarak kajal kısmıyla başlamak istiyorum. Makyajlarımda gözümün üstüne kalem uygulaması yapmıyorum ama alt ve üst kirpik diplerimi belirginleştirmek için kalem uyguluyorum. Bunun içinde bu Kiko’nun kajalını kullanıyorum. Pigmentasyonu, kalıcılığı çok başarılı bir ürün.

      Diğer kısmı ise keçe uçlu eyeliner. Siyahlığı, pigmentasyonu oldukça iyi, uç kısmında uzunca bir müddet bozulma olmadı fakat bir süre sonra artık pes etti ve kırılma oldu. Bu ürünle diğer kullandığım kalem formdaki eyelinerlara kıyasla daha ince eyeliner sürebiliyordum fakat gel eyelinerlar standartları yükseltti. U yüzden ürünün bu kısmına elim hiç gitmiyor.

Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 10 € civarıydı.

Maybelline jel eyeliner yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Blogun aktif bir şekilde kullandığım Instagram hesabını takip etmeyi unutmayın J

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder