22 Mayıs 2015 Cuma

RIMMEL LONDON- Scandal Eyes Göz Kalemi (005 nude)

Merhabalar,
      Yaklaşık 3-4 hafta önce aldığım Rimmel London’n Scandal Eyes göz kalemlerinden ten rengini yazacağım.

      Ten rengi göz kalemleri, alt kirpik diplerinizin iç kısmına sürüldüğünde gözlerini olduğundan çok daha büyük ve aydınlık gösterir. Bu uygulama için ten rengi kalem kullanmanızı tavsiye ederim çünkü beyaz kalemler çok doğal durmuyor.

      Rimmel London’ın bu kaleminin yapısını çok beğendim. Yumuşak bir kalem ve uygulaması çok rahat. Benim göz içi kalemlerinde en dikkat ettiğim nokta, uygulama esnasında kirpik diplerimde topaklanma ve ya birikme yapıp yapmaması. Neyse ki Rimmel London da böyle bir sıkıntı yaşamadım. Bu yönden geçer not aldı J

     Göz içine kullanacağınız kalemler waterproof(suya dayanıklı) olmalı. Aksi taktirde gözlerin içi sürekli nemli olduğu için kalıcılığı çok az olur. Rimmel London’ın Scandal Eyes kalemi de waterproof olduğu için kalıcılığı oldukça iyi hatta şuana kadar gözlerimin içine kullandığım en kalıcı kalem.

     Yani anlayacağınız ben gözlerimi daha aydınlık ve iri göstermek için kullandığım bir kalemde aradığım her şeyi bu kalemde buldum ve memnun kaldım. Ürünü Watsonslardan bulabilirsiniz. Fiyatı 12   civarı olması lazım.

Blogun aktif bir şekilde kullandığım Instagram hesabını takip etmeyi unutmayın J

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder