3 Mayıs 2015 Pazar

LOREAL-True Match Concealer(Röportaj)

Herkese mutlu pazarlarJ
     Bu yazım diğerlerinden çok farklı olacak. Size yeni bir konsept buldum. Önceki yazılarımı okuduysanız açık buğday tenli olduğumuzu biliyorsunuz. E tabi hal böyle olunca koyu tenli olanlar ten ürünü ile ilgili bilgi alamıyorlar. Bende sizler için en yakın arkadaşlarımdan biri olan Gizem ile bir röportaj yapmaya karar verdim. Gizem de bu fikri çok beğendi. Gizem bugün bize kullandığı Loreal True Match kapatıcıdan bahsedecek.  Keyifli okumalarJ

İçim: Gizem öncelikle röportajımı kabul ettiğin için teşekkür ederim J İlk olarak bize ten özelliklerinden söz eder misin?

Gizem: Konseptin çok hoşuma gitti, benim için büyük zevk umarım okurların içinde faydalı olurJ Ten özelliklerimden bahsecek olursam, karmadan yağlıya dönük bir cildim var özellikle T bölgemde çok yağlanma oluyor, koyu tenliyim. Gözler altlarıma gelecek olursak onlar genetik mi bilmiyorum ama inanılmaz morlarJ

İçim: Peki bakımı için ne yapıyorsun?

Gizem: Bakım olarak geceleri yatmadan önce kullandığım göz çevresi kremimi pıt pıt olarak tarif ettiğimiz masaj hareketiyle uyguluyorum. Bunun dışında gün içinde aklıma geldikçe kan dolaşımını arttırmak için yine masaj yapıyorum.


İçim: Gelelim en önemli soruya makyajda göz altına hangi ürün/ürünleri kullanıyorsun.

Gizem: Nemlendirici, concealer yerine göre aydınlatıcı.


İçim: Uygulama şeklini bize anlatır mısın?

Gizem: Herşeyden önce tabiki de nemlendirici kullanıyorum ki concealer göz altlarım kurutmasın. Loreal True Match kapatıcıyı uyguluyorum. Bunu kullanma sebebim sarı hatta turuncuya dönük rengi olduğu için göz altı morluklarımın rengini nötrlemesi. Günlük kullanımımda üstüne transparan pudra geçerek sabitliyorum ve burada göz altı makyajımı bitiyorum. Fakat özel bir yere gidiyorsam göz pınarı ve elmacık kemiklerinden tarafa aydınlatıcı uygulayıp ondan sonra sabitliyorum.

İçim: Hangi rengini kullanıyorsun ?

Gizem: Benim rengim 5 numara ‘sable sand’

İçim: Peki bu kapatıcının senin gözlemlediğin özellikleri ne?

Gizem: Öncelikle biraz önce bahsettiğim gibi rengi benim için nötrleyici. Göz altlarımda kolay emilip, sabitledikten sonra çizgilere kesinlikle dolmuyor. Yapısı oldukça örtücü buna rağmen göz altlarımda bir ağırlık yapmıyor.

İçim: Tavsiye ediyor musun ve bitince tekrar alır mısın?

Gizem: Fiyatıyla performansını düşündüğümde gerçekten başarılı bir ürün. Bu yüzden bittikçe alacağım. Tavsiye de ediyorum.
    
    Röportajımız bu şekildeydi. Biz yaparken çok keyif aldık. Umarım sizde okurken keyif alırsınız ve sizin için faydalı olur J
Fiyat: 30- 35 civarı

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder