18 Mayıs 2015 Pazartesi

H&M-'Nudes' Far Paleti

Herkese merhabalaar J
     Finaller, raporlar ve taşınma derken yazı yazamadım iki haftadır L Bu yüzden kusura bakmayın… Ama bu haftadan itibaren düzenli şekilde yazı yazacağım J

     Uzun aranın ardından sizlere h&m den aldığım bir far paletiyle dönüş yapmak istedim; ‘nudes eyeshadow’ paleti. Ama içindeki farlar pek nude değil.

     Benim ama çok sevdiğim , oldukça kullanışlı, pigmentasyonu muhteşem ve tozutma yapmıyor.
     Şimdi sizlere tek tek renklerinden bahsedeceğim. Renkler karışmasın diye fotoğraftada gördüğünüz gibi numaralandırdım.

      İlk olarak birinci ile başlıyorum. Bu renk mat bir kemik rengi. Göz içlerini ve kaş altlarını aydınlatmak için gayet uygun, ben de bunun için kullanıyorum. Aynı zamanda göz makyajınıza bir zemin olsun diye tüm göz kapağınıza da uygulayabilirsiniz.

     İkinci renkle devam edelim. Bu renk tam bir şampanya rengi, içinde minik altın sarısı ışıltıları var. Ben bu rengi far olarak değil de elmacık kemiklerimin üstüne aydınlatıcı olarak uyguluyorum, güzel bir sonuç alıyorum. Benim bu paletteki favorim bu far J


      Üçüncü renk ise nude tonlarda, ışıltılı bir açık pembe. Günlük kullanıma çok uygun buluyorum bu rengi. Çok doğal ve güzel duruyor. İsterseniz katlanma bölgesine kadar sadece bu rengi sürebilirsiniz isterseniz daha koyu bir tonla gölge verebilirsiniz.

     Geldik son renge ve benim paletteki ikinci favori rengime. Altın ışıltıları olan bir bakır rengi. Sür, dağıt,çık J Gerçekten sadece bu farla muhteşem bir göz makyajı yapabilirsiniz. Katlanma bölgesine kadar göz kapağınıza farı sürüp bir dağıtma fırçasıyla ya da elinizle bile farı dağıtın ve maskaranızı sürün ve makyajınız tamam J İsterseniz aynı fardan göz altlarınıza da biraz belirginlik verebilirsiniz.

    Genel olarak palet bir mat üç ışıltılı renklerden oluşuyor ve üstte de belirttiğim gibi tozutmuyor, pigmentasyonu çok başarılı, kolay dağılan bir palet. Ben bu paleti alalı bayağı oldu bu yüzden tam olarak ne kadardı hatırlayamıyorum ama 15 civarı olması lazım. Fiyatına göre performansı oldukça iyi.

Blogun aktif bir şekilde kullandığım Instagram hesabını takip etmeyi unutmayın J



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder