29 Nisan 2015 Çarşamba

SEPHORA││Sunrise To Sunset Bronze

Herkese Merhabalar,
     Havalar ısınıyorken, yaz iyice geleceğini haber ederken ben de size adıyla ve renkleriyle tamamen yazı hissettiren bir paleti anlatacağım.

     Sephora’nın 5’li far paletlerinden ‘sunrise to sunset bronze’ isimli olanı. İçindeki 5 rengin 5i de süperJ paletteki 3 renk ışıltılı, bir renk simli ve biri de mat.

     Paleti anlatmaya sol baştaki renk ile başlıyorum. Bu renk açık şampanya tonlarında ışıltılı bir renk, ben bunu hem tüm gözüme alt renk olarak hem de kaş altımı aydınlatmak için uyguluyorum. İkinci renk ise altın tonlarında ve yine ışıltılı bir renk. Yaz aylarına çok yakışacak doğal ve hoş bir rengi var. Kirpik diplerimden ‘crease’ bölgeme kadar ki kısıma uyguluyorum. Ortadaki renk ise en can alıcı renkJ kahverengi ve içinde iri altın simler olan bir renk. Tabi çok iri simli olduğu için günlük kullanıma pek uygun değil ama tercih meselesi. Ben daha çok gece makyajımda göz kapağımın orta kısmına ışık vermek için uyguluyorum ve gerçekten çok hoş duruyor.

      Paletteki dördüncü renk ise ışıltılı kahve tonlarında bu rengi hem gündüz hem de gece makyajlarınız da kullanabilirsiniz.  Ayrıca gözlerimin altına derinlik vermek istediğimde de bu farı uyguluyorum. Son renk ise paletteki tek mat renk. Acı kahve tonlarında olan bu farı, göz kapağımın dış köşelerine gölge vermekte ya da buğulu bir görüntü elde etmek istediğimde alt kirpik diplerine uyguluyorum.


     Pigmentasyonunu çok çok başarılı bulduğum bir palet, hiçbir şekilde tozutma yapmıyor ve kalıcılığı da oldukça iyi. Sizde yaza uygun bir palet arıyorsanız bence bir şans vermelisiniz bu paleteJ
Fiyat: 50civarı

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder