24 Nisan 2015 Cuma

FLORMAR-Terracotta Blush-On ‘Golden Peach’

Herkese iyi akşamlaar J
    Havalar güzelleşmeye başladı bir hava burcu olarak (terazi) gerçekten hava ile ruh halim çok ilişkilidir. Kapalı kötü havaları sevmem L Hatta abartıp güneş enerjisiyle çalışıyorum diyebilirim :D

    Ben yaz aylarında bronzer ve ya şeftali tonlarında allıkları çok kullanıyorum (hele de yaz artık kendini göstermişse ve ben bronzlaşmamışsam).  Bugün size favori iki allığımdan birini anlatacağım, Flormar’ın ‘Terracotta Blush-On’ larıdan 43 numaralı, ‘Golden Peach’ isimli allığı.

     Bu allığın yapısına, yumuşaklığına bayılıyorum. Bence allık aşırı pigmentli olmak zorunda değil. Kararında olmalı çünkü birden uygulama yapıldığında onu geri döndürmek çok zor olur. Flormar’ın bu allığının pigmentasonu çok güzel. Önce az az uyguluyorum daha sonra isteğime göre arttırıyorum. Çok minik ve doğal duran ışıltıları var. Özellikle güneş ışığında çok hoş duruyor. Ben aynı zamanda bu allığı alın kısmıma biraz sıcaklık vermesi için ve çene altıma boyut kazandırması için kullanıyorum.

     Eğer siz de şeftali tonlarında hafif ışıltılı bir allık istiyorsanız kesinlikle şans vermelisiniz. Üstelik uygun fiyatlı bir ürün. Flormar’ın stand veya mağazalarından alabilirsiniz.

Flormar Terracotta Blush-On ‘Golden Peach’: 31,9

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder