28 Nisan 2015 Salı

SEVMEDİKLERİM

Herkese merhabalar,
    Önceki yazılarımda hep severek kullandığım ve memnun kaldığım ürünlerden bahsettim. Bugün ise bir farklılık yapıp memnun kalmadığım 3 üründen bahsedeceğim.

Nivea’nın ‘Aqua Sensation’ ││ ‘Canlandırıcı Bakım Kremi’
     Yazın karmadan yağlıya dönük, kışın ise karmadan kuruya dönük bir cilt yapım var. Bu kremin kıvamı bildiğimiz krem gibi, normal ve yağlı ciltler için olduğu yazıyordu kutusunda. Ama ben bu kremi kullandığımda yüzümü irite etti, özellikle burun çevremde kızarıklıklar oluştu. Hatta gözlemlerime göre sivilce bile yaptı. Ben de iki haftalık deneme sürecinden sonra kokusunu çok sevsem de kullanmayı bıraktım.  Tabi her cilt ürünü herkeste aynı etkiyi yapmaz. Aranızda bu kremi kullanıp, memnun kalanlar olabilir tabi J
     Diyeceksiniz ki ‘İçim bu krem bitmiş, iyi ki sevmemişsin’J Ben bu kremi grip olduğumda bol bol kuruyan burun kenarlarıma ve hatta bazen kışın kuruyan ellerime kullandım. Yani anlayacağınız amacı dışında kullandım, ürün israfı olmasın diye.
Fiyat(50 ml):25-30




H&M’in Adı Sanı Belli Olmayan Ruju
     Evet başlıkta da belirttiğim gibi h&m in bu rujunun adı falan yok. Aslında h&m’in makyaj malzemelerini genelde beğeniyorum. Hatta aralarından favorim olanlar var.
     Ben bu ruju İstinye Parktaki mağazalarından almıştım. Ambalajı kapalıydı ve deneme şansım yoktu.Tabi ruju alırken riskte almıştım. Rengini de kapağının şeffaf olmasından dolayı görebilmiştim. Ama ürünü alıp daha sonra evde denediğimde tam bir hayal kırıklığıydı. Ruj eldeyken rengi güzel duruyordu fakat bu kadar pigmentsiz bir ruj daha önce hiç görmedim. Tam bir hayal kırıklığı.

Fiyat: 10 civarı



Yves Rocher ││Nourishing Lip Balm (ballı)
    Yves Rocher’in bu lip balm hariç kullandığım bütün ürünlerinden çok memnun kaldım. Fakat bu lip balmıyla bir türlü barışamadım. Kokusu güneş kremi gibi, güzel bir kokusu var. Ama yapısı çok yapış yapış, adeta bir lip gloss(dudak parlatıcısı) hissi veriyor. Ben de bu hissi sevemiyorum. Ama siz bu benim için sorun değil derseniz, nemlendirmesi güzel olduğu için deneyebilirsiniz. Ben dudaklarım çok aşırı derecede kuruduysa evde kullanarak bitirmeye çalışıyorum. Lip gloss hissi vermese güzel nemlendirici aslında J

Fiyat(10ml): 9.90


Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder