13 Nisan 2015 Pazartesi

GÜNLÜK KURTARICILARIM

Herkese merhaba,
     Bugün sizlere kurtarıcılarımdan bahsedeceğim. Zaman sıkıntısı yaşadığımda, anlatacağım iki ürünü sürüp çıkabiliyorum.
    Yoğun olduğum zamanlar (vize ve rapor haftaları) canım bazen makyaj yapmak istemiyor ya da makyaj yapacak vaktim olmuyor. Bunun yerine sabahları 5 dakika daha çok uyumayı tercih edebiliyorum. Böyle zamanlarda insanların ‘İçim ne oldu hasta mısın?’ sorularından kurtulmak için pratik iki ürünüm var.

    Birincisi çoğumuzun olduğu gibi benim de vazgeçilmez ürünüm maskara. Ben bu zamansız günlerde Rimmel London'ın 'Kate' isimli siyah maskarasını kullanıyorum.


     Çok ama çok güzel hacim veriyor. Fakat ölçüsünü kaçırıp çok sürdüğümde kirpiklerimde yapışma yapıyor. Bende aşırı derecede bir uygulama yapmıyorum zaten gerekte kalmıyor. Benim en sevdiğim rimellerimden biri oluyor kendileri. Tavsiye ederim.

   Bir diğer ürün ise ‘kaş rimeli’ ya da ‘renkli kaş jeli’ artık ne demek isterseniz. Ben Rimmel London dan ‘Brow This Way’ i kullanıyorum.

   Benim kaşlarım kalın ama aralarında bazı boşluklar var. Far uygulaması yaptığımda oldukça yoğun ve daha da kalın görünüyor, kısacası ‘bayan kaş’ gibi geziyordum. Bu yüzden far sürmeyi tercih etmiyorum. Kalem de uygulaması zor geliyordu. Tam bu ikilemi yaşarken, ‘Brow This Way’ i denemeye karar verdim ve pişman olmadımmm J gerçekten başarılı bir ürün. Kaşlarımdaki boşlukları dolduruyor, güzelce tarıyor, renk olarak doğal duruyor ve sabitliyor. Şiddetle tavsiye ederim. Ve bildiğim kadarıyla ülkemizde üç renk çeşidi var. Benim rengim 002 medium brown.

    Yazı biraz Rimmel London reklamı gibi oldu ama bence ülkemizde satılan uygun fiyatlı, bir o kadar da başarılı olan bir marka bana göre. Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz

   Evet…  benim bu iki ürünü kullanmam sabahları 3 dakikamı alıyor en fazla . Ama en azından odak noktasını gözlerime vererek bitkin görüntümden birazcıkta olsa uzaklaştırıyor. Size tavsiyem bu tarz günlerden hafif pembelik veya turunculuk içeren rujlar sürmek de yüzünüze biraz olsun renk verecektir.

Rimmel London : 16,99

Rimmel London Brow This Way : 13

İletişim için: proprioicim@gmail.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder