26 Nisan 2015 Pazar

RIMMEL LONDON-Natural Bronzer


     Herkese iyi pazarlarJ Bugün dibini gördüğüm, çok sık kullandığım, uygun fiyatlı bir üründen bahsedeceğim. Rimmel London’ın Natural Bronzer’larından 22 numaralı, ‘Sun Bronze’ isimli bronzerı. Waterproof(suya dayanıklı) özelliği olan ve SPF 15 içeren pudra yapıda bir bronzer.

     Bu ürünün benim için birden fazla görevi var ve bu yüzden dibini gördüm kısa sürede. Ama tabi ilk kullanım amacım bronzer.

     Bronzer yüzünüze contour(kontür, boyut verme) yapmak ve yüzünüzü ısıtmak yani sıcaklık vermek için kullanılır. Mesela, elmacık kemiklerinizi daha belirgin göstermek istediğiniz zaman elmacık kemiklerinizin hemen altında kulaklarınıza doğru bronzer uyguladığınızda o bölgeye bir boyut kazandırmış olursunuz. Aynı şekilde bronzer yardımıyla burnunuzu daha ince ve ya daha kalkık şekilde gösterebilirsiniz. Burnunuzun yanlarına bronzer uyguladığınızda ince görüntüyü, uç tarafında alt kısmına uygulama yaptığınızda ise daha kalkık bir görüntü elde edersiniz.

    Ben bronzerı burunuma boyut vermekten ziyade contour yapmak için kullanıyorum. Yukarıda anlattığım gibi uyguluyorum. Rimmel London’ın bu bronzerının ciltte çamur gibi durmayan bir yapısı ve rengi var, çokta güzel dağıtılıyor. Aynı zamanda alın kısmımı ısıtmak için saç diplerime de hafif bir uygulama yapıyorum.

     Bronzer göze uygulanır mı hiç ? Ben kullanıyorum, güzel de oluyor J Gözlerimin ‘crease’ dediğimiz göz kapağının katlanma bölgesine geçiş rengi olsun diye uyguluyorum. Çok güzel bir geçiş sağlıyor gerçekten, her ton makyajıma bunu uygulayabiliyorum. Kolay dağılımı olduğu için farımı karıştırırken de bana kolaylık sağlıyor. Hatta gözlerimin altında hafif bir renk istiyorsam da bu bronzerı uyguluyorum.
     Dibini gördüğüm Rimmel London’ın Natural Bronzerdan çok memnunum, tavsiye ederim size de. Yazıda da belirttiğim gibi ben çok amaçlı kullanıyorum.
    Ürünü Watsons’lardan bulabilirsiniz. Tam hatırlamıyorum ama fiyatı 15 ile 18 arasında olması lazım.

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J

İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder