23 Nisan 2015 Perşembe

PURE BEAUTY-Göz Nemlendirme Jeli

Herkese merhabalar,
     Dün tırnak bakımı ile ilgili bir yazı koymuştum. Bugün de bir bakım ürünüyle devam edelim diyorum. Bu bakım ürünü bir göz çevresi kremi hatta düzeltmem gerekirse ‘jeli’. Çünkü anlatacağım ürün jel kıvamında.
     Ben göz çevrem için Pure Beauty markasının ‘Geoaqua Ultra-Hydrating’ serisinden ‘eye gel’ ni kullanıyorum.

     Diyeceksiniz ki ‘İçim daha gençsin neden göz çevrene bir ürün kullanıyorsun.’ J Evet daha yaşım genç ama günlük hayatımda genellikle concealer kullanan birisiyim. Dolayısıyla göz çevremde kuruluk yapıyor. Bu yüzden iyice temizledikten sonra nemlendiriyorum.
     İlk adım olarak önceden buzdolabına koyduğum metal kaşığı göz altlarıma 2-3 er dakika tutuyorum. Bu adım hem göz altı torbalarını önlüyor hem de göz altımdaki kan dolaşımını hızlandırıyor. Daha sonra Pure Beauty’nin ‘eye gel’ ini kullanıyorum. Ürün Asya daki 'Onsen' suyundan üretilmiş, besleyiciliğini ve iyi nemlendirme özelliğini buradan aldığı söyleniyor.
     Ürünü göz altlarıma yumuşak hareketlerle sürdükten sonra küçük ve hafif vurma hareketleriyle masaj yapıyorum hem de iyice emilmesini sağlıyorum. Oldukça sıvı jel kıvamındaki bu ürün su bazlı olduğu için nemlendirme görevini yaparken, göz altlarımda herhangi bir yağlanmaya da sebep olmuyor.

     İhtiyacı nemlendirme olanlara kesinlikle tavsiye ederim. Uygun fiyatlı ve başarılı bir ürün. Ama siz göz altı morluklarıma, şişliklerime iyi gelsin ve ya kırışıklıklarınız varsa bunu da azaltsın, önlesin diyorsanız sizin için yetersiz kalacaktır. (her ne kadar ürün bunu vaad etse de)
     Eğer concealer kullanıyorsanız yaşınız kaç olursa olsun temizlemenin yanında nemlendirme adımını da yapmanızı kesinlikle öneriyorumJ

Ürünü Watsonslardan bulabilirsiniz.
Pure Beauty ‘Geoaqua Ultra-Hydrating eye gel’ : 20

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder