15 Nisan 2015 Çarşamba

YVES ROCHER - Kayısılı Peeling

Merhaba millet,
     Bugün sizlere bir cilt bakım ürününden bahsedeceğim; peeling. Peeling temelde yüzünüzü ölü deriden temizleme amacı taşır. Ama tabikide bunun yanında başka vaadleri de olabilir siyah noktaları azaltma ve temizleme gibi. Biz piyasada daha çok temizleme ve siyah nokta temizleme olanlarına rastlıyoruz.

     Peeling yüzünüzü derinlemesine temizlediği için hassasiyet kızarıklık yaratması muhtemeldir. Cildinizi en az irite eden peelingi edinmelisiniz. Eğer cildiniz sivilceliyse granüllü peelingler pek önerilmez. Nedeni ise granüllerin uygulama esnasında sivilcelerinizi patlatıp yayılmalarına neden olabileceğinden. Ama bu tamamen tercih meselesi. Ben Yves Rocher in kayısılı peelingini kullanıyorum. Bu peeling granüllü yapıda ve muhteşem bir kokuya sahip. Benim cildim karma bir cilt ve zaman zaman sivilcelerim çıkıyor. Ama ben bu peelingten cildimde sivilce olsa bile çok memnunum. Çok güzel temizliyor, siyah noktalardan arındırıyor, yüzümü kesinlikle irite etmiyor ve kızarıklık yaratmıyor.

     Ben iki güne bir kullanıyorum ama hergün kullandığım zaman bile oldu onda da bir sorun yaşamadım. Ama tabi peeling sonuçta ciltte bir temizlik yapıyor bu yüzden ardından muhakkak nemlendiricinizi sürmenizi tavsiye ederim. O kadar seviyorum ki bitmeden yedekledim bile.

Yves Rocher kayısılı peeling : 14,90

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder