22 Nisan 2015 Çarşamba

Tırnak Bakım Dosyası

Herkese merhabalar J
     Bugün ki yazım tırnak bakımı üzerine olacak. Sizde çok oje süren biriyseniz işinize yarayacak şeyler bulabilirsiniz bu yazıda.
    Tırnaklar çok oje sürmekten çabuk yıpranıp, sararıyorlar. Bunu defalarca tecrübe ettim. Bu durumlarda tırnaklarım sadece sararmıyor çabuk da kırılıyor maalesef. Bu yüzden tırnak bakımı çok önem kazanıyor benim için.

    Bunun için kullandığım üç üründen bahsedeceğim size. Ürünlerden ikisi tırnak bakım ürünü diğeri farklı işlevde bir ürün.


Kalyon ‘Sararmayı Önleyici Cila’: Yukarıda da belirttiğim gibi çok oje sürdüğüm iiçin tırnaklarım çok uzun süre havasız kalıyor ve sararma oluyor. Aslında bu yüzden arada tırnaklarımı dinlendirmeye çalışıyorum ama genelde dayanamayıp sürüyorum J Hal böyle olunca bu durum için yardım almak istedim. Kalyon’un bu ürününden çok memnunum. Ojemi sürmeden önce en alt kat olarak uyguluyorum.’ İşe yarıyor mu?’ derseniz, evet kesinlikle işe yarıyor.

Kalyon ‘Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı’ : Bu ürünü de oje sürmemeyi başardığım günlerde kullanıyorum. Tırnak ve tırnak eti bakımı olduğu için biraz taşırarak sürüyorum. Adından da anlaşıldığı üzere yağ yapısında. Bu yüzden özellikle tırnak etimi çok güzel yumuşatıyor. Tırnağımın üstündeki pürüzlü yüzeyi de iyileştiriyor. Sizde deneyebilirsiniz.

Rimmel London ‘Finishing Touch-Ultra Shine Top Coat’: Rimmel London’ın efsanevi top coatı J Çeşitli markalara top coat denemelerim olmuştu ama hiç birini bu kadar sevmedim. Ben mütemadiyen iki kat uyguladığım ojenin üzerine uyguluyorum. Normalde ürün ojeye parlaklık katacağını söylüyor ama bu sizi korkutmasın aşırı derecede bir parlaklık vermiyor. Hatta verdiği azıcık parlama da çok hoş duruyor. Ojelerimin kalıcılığını da arttırıyor. Yani bu artış üç veya dört gün değil tabiki de. En fazla o ojeyle iki gün daha fazla gezebiliyorum. Ama tabi bu bile büyük bir şey J Sizde oje tutkunuysanız, ojenizin biraz daha parlamasını istiyorsanız veya kalıcılığını arttırmak istiyorsanız bu ürünü denemelisiniz J
Kalyon ‘Sararmayı Önleyici Cila’: 6,5
Kalyon ‘Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı’ : 6,5
Rimmel London ‘Finishing Touch-Ultra Shine Top Coat’: 5-6

Blogun aktif bir şekilde kullandığım sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın J


İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder