8 Nisan 2015 Çarşamba

HOŞGELDİNİZ :)

Merhabalar,
           Evet buralarda yeniyim J Uzun zamandır hayalini kurduğum ama bir türlü cesaret edemediğim bir fikirdi ‘blog’. ‘Neden cesaret edemedin ?’ ve ‘Ne oldu da başlamaya karar verdin?’ dediğinizi duyar gibiyim J Sizi daha fazla merakta bırakmayıp hemen başlıyorum.
          Aslında ‘blog’ fikri makyaj yapmam ve onların çevrem tarafından beğenilmesiyle başladı. Makyaj yaptıkça ve beğeni aldıkça bu konuda kendimi okuyarak, izleyerek ve araştırarak geliştirme kararı aldım, bu kararı uyguluyorum ve uygulamaya devam edeceğim. Ve artık sizlerle paylaşmanın vakti geldiğini düşünüyorum J Makyaj yapmayı çok seviyorum. Makyaj malzemeleri, bakım ürünleri de yine gönül verdiğim alanlar arasında... Öncelikle ürün deneyimlerimi sizlerle paylaşmayı planlıyorum daha sonrasında bu bir makyaj malzemesi ise ve eğer sizlerde isterseniz o ürünün bulunduğu makyajları yapıp sizlerle paylaşabilirim. Bu paylaşım yine blog yazısı şeklinde olacak ve fotoğrafla destekleyeceğim. Aslında uzun vadede planladığım birçok yazı teması(moda, lezzet ve mekan deneyimleri) var. Amacım birçok kişiye istediği blog yazılarını sunmak. Tabi bunlar tamamen talebe bağlı olacak. Bu yüzden sizlerin geri dönüşlerine ve yorumlarına çok ihtiyacım var J Umarım blogda işinize yarayan ve istediğiniz bilgileri bulabilirsiniz ve keyif alırsınız…
         Şunu şimdiden belirtmeyi kendime borç bilirim; ben profosyonel makeup artist ya da cilt doktoru değilim. Dolayısıyla burada yazdıklarım kanun niteliği taşımaz. Tecrübe ve gözlemlerimi yansıtıp, sizlerin sorularını cevaplayıp, sizlerle paylaştığım bir platform olacaktır.
Sevgilerimle…

İçim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder