19 Nisan 2015 Pazar

YVES ROCHER - ‘pur bleuet’ Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese iyi pazarlarJ
     Bugün sizlere bir göz makyaj temizleyicisinde söz edeceğim. Bir çok göz makyaj temizleyicisi kullandım. Kimi makyajımı iyi çıkarırken göz çevremi irite etti, kimisi makyajı çıkarma konusunda tam bir vasattı.
     Ben günlük hayatımda hiç bilemezsem bol maskara kullanan birisiyim. O yüzden göz makyaj temizleyicisinde aradığım en önemli özellik maskaramı iyi çıkarmasıdır. Kullandığım diğer göz makyaj temizleyicilerinde gözümü sildikten sonra çıkmış gibi görünsede, sabah kalktığımda adeta bir zombi gibi gözlerimin altı simsiyah oluyor ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum!

     En son keşfim Yves Rocher’in ‘pur bleuet’ isimli göz makyaj temizleyicisi. Krem formunda, su formunda bir çok göz makyaj temizleyicisi denedim ama hiçbirinden memnun kalmadım. Yves Rocher’in bu göz makyaj temizleyicisi çift fazlı (fotoğraftan da görebilirsiniz). Pamuğa dökmeden önce iyice çalkalayın. Ben pamuğa döküp gözlerimde 10 saniye kadar bekletiyorum. Böylece iyice kurumuş olan maskara biraz çözülüyor ve daha kolay çıkıyor. Eğer hafif bir göz makyajınız varsa tek silme hareketinde neredeyse tamamı çıkıyor. Çift fazlı göz makyaj temizleyicilerinde genelde göz çevresinde yağlı bir his bırakma dezavantajı vardır ama ‘pur bleuet’ de böyle bir his duymuyorum ben. Concealer (kapatıcı) dan dolayı kuruyan göz çevremi de yumuşatıyor.
    Yazıdan da anlayacağınız üzere benim favori ürünlerim arasında hatta 3. Şişesini kullanıyorum J Sizlere de tavsiye ederim, pişman olmazsınız. Ürünü Yves Rocher mağazalarından temin edebilirsiniz.Tek boyu var(125 ml).

Yves Rocher ‘pur bleuet’ göz makyaj temizleyicisi: 27 

Blogu sosyal medyadan takip etmeyi unutmayın J

İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder