12 Nisan 2015 Pazar

MAC - KINDA SEXY

MAC – KINDA SEXY

            Herhalde bu yazının önemi ilk yazı olmasından kaynaklanıyor J evet ilk yazımı yayınlayacak olmanın sevinci var içimde… Ve bu yüzden size günlük hayatımda çok sık elimin gittiği bir ürünü tanıtmak istiyorum: MAC Kinda Sexy J



(Sol tarafta gölgedeki renk görünüşü sağda ise güneşteki renk görünüşü)

            Bu ürün hakkında birçok yorum var ve genelde olumlu yönde. Ben de ‘nude’ tonlarda bir ruj almaya karar verince aklıma ilk bu ruj geldi. İstinye Parktaki MAC mağazasında öncelikle ruju denedim. Rujun da ten ürünlerinde(fondöten, pudra) olduğu gibi denenip alınması gerektiğini düşünüyorum, daha sağlıklı karar vermemizi sağlayacaktır.  Çünkü ruj da ten ürünleri gibi elde veya bir başkasının dudağında durduğu gibi durmayabilir sizin dudağınızda. Kinda Sexy’nin yorumlarından pek ıslak, nemli bir ruj olmadığını biliyordum zaten. Bu yüzden aşırı rahat sürüm beklentim yoktu. Ama şunu söylemeliyim ki benim beklediğimden daha yumuşak ve daha sürümü kolay bir ruj. Rengini çok çok beğendim, hatta vuruldum, aşık oldum, ciddi düşünüyorum J Açık buğday tenliyim ve bu yüzden tenime güzel gidiyor.


            Kinda Sexy, MAC’in MATTE serisinden ve dediğim gibi çok yumuşak ve nemli bir ruj değil. Özellikle kış aylarında dudaklarım kuruduğu için öncesinde nemlendirici kullanma ihtiyacı duyabiliyorum.
            MAC-Kinda Sexy benim çok sık kullandığım bir ruj ve bu sebepten ilk yazımın konusu oldu. Gündüz veya gece dudaklarınızda ‘nude’ bir görünüm elde etmek istediğinizde kullanabileceğiniz ve her tondaki makyaja uyum sağlayabilecek bir ruj. Benim favori rujum J
            (Sizin de KINDA SEXY ilgili olumlu-olumsuz düşünceleriniz veya sorularınız varsa aşağı yorum bırakın ya da proprioicim@gmail.com adresine mail atın.)

MAC-Kinda Sexy: 55

Takipte kalın

İçim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder