21 Nisan 2015 Salı

MAC Pro Longwear Concealer

Günaydıınn J
     Yeni güne yeni blog yazısıyla başlayalım J Bugün ki yazımın konuğu bir MAC ürünü. Eğer blogger ve vloggerları takip ediyorsanız, bu MAC ürününü çok duymuşsunuzdur.
     Lafı daha fazla uzatmadan hemen başlıyorum. Bugün MAC Pro Longwear Concealer’ dan bahsedeceğim.

     Çok fazla göz altı morluğu, kızarıklığı ve ya şişliği problemi yaşamıyorum. Uykusuz olduğum dönemlerde biraz artabiliyorlar sadece onun haricinde günlük hayatımda hafif kapatıcılar yetiyor aslında. Ama uyku düzenim bozulduğunda artan morluk veya kızarıklar için, özel günlerde tamamen renk eşitliği sağlanmış ve çok sağlıklı görünen göz çevresi için MAC Pro Longwear’ı kullanıyorum.


     (üstte Pro Longwear uygulanmamış, altta ise uygulanmış halini görebilirsiniz )

     Çok güzel örtücülüğü olan, göz altlarını harika temizleyen bir ürün. Ama dediğim gibi fazla morluklarım yok bu yüzden size koyu morluklar için işe yarayıp yaramadığını nasıl etki ettiğini söyleyebilmek için kullanan yakınlarımla konuştum. Ve göz altı morluklarından şikayet eden bir çok yakınım Pro Longwear kullandıklarında corrector kullanmaya ihtiyaç duymadıklarını güzel bir görünüm elde ettiklerini söylediler.

     MAC Pro Longwear’ı ellerimle uyguluyorum. Yüzük parmağıma yeteri kadar alıp, iki yüzük parmağımda ısıtıyorum ki daha güzel bir uygulama sağlayayım. Daha sonra gözlerimin iç köşesinden başlayarak çok minik ve hafif vurma hareketleriyle( pıt pıt) bütün göz altıma uyguluyorum. Bitmedi, Pro Longwear Concealer diğer concealerlara göre biraz daha sıvı yapıda olduğu için göz çevresinde çizgilere dolma riski var(ben yaşamadım ama bu doğrultuda duyumlar aldım) bu yüzden transparan pudramdan uygulayarak sabitliyorum. Böylelikle hem uzun süre kalıcılık sağlamış oluyorum hem de çizgilere dolmasını engellemiş oluyorum. Siz transparan pudra yerine kendi ten renginize uygun herhangi bir pudra kullanabilirsiniz.Benim rengim NW20.
     MAC Pro Longwear’ın tek bir olumsuz yanı var, o da ambalajı. Cam şişesi çok ince ve narin yere düşer düşmez kırılıyor( tecrübeyle sabitJ). Ve pompa ayarı çok zor. Bir tam pompa çok fazla ürün veriyor bu yüzden pompayı sıkarken dikkat edin çünkü ürün ziyan oluyor maalesef.
     Ama ambalajının kötü olması benim MAC Pro Longwear’ı sevmeme engel değil J İşini çok güzel yapıyor, başarılı bir ürün, bittikçe yerine konulacak bir kapatıcı. Ama renk seçimine dikkat edin doğru rengi almak çok önemli!

MAC Pro Longwear Concealer: 72

#np: Buika - No habrá nadie en el mundo


Sosyal medya hesapları

İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder