17 Nisan 2015 Cuma

BENEFIT -the POREfessional

Herkese merhaba,
     Bu yazımda size benefit’in ‘the POREfessional’ adlı ürününden bahsedeceğim. Bu ürün bir çeşit makyaj bazı.

     Aslında ‘the POREfessional’ın amacı gözenekli görünümü yok etmek. Özellikle t bölgesinde oluşan gözenek genişlemesi durumu için çıkarılmış bir ürün.
    Makyajımdan önce fondötenim için hem bir zemin olsun hem de burun çevremdeki az olmasına rağmen gözenekli görünümü kapatması için  uyguluyorum.

     Yapısı çok yumuşak ve sürdükten sonra kadife gibi bir dokusu oluyor. Bunun yanı sıra hoş bir kokusu da var. Bütün benefit ürünlerinde olduğu gibi çok güzel bir ambalajı var. T bölgeme uyguladıktan sonra ten ürünümü uygulamadan 2-3 dakika iyice etki etmesi için bekliyorum.  Eğer cildimi güzel nemlendirmemişsem kabuk kabuk bir görüntü oluyor. Ve tam emilmiyor sanki. Ama iyi bir şekilde nemlendirilmiş cildime uyguladığımda gerçekten pürüzsüz bir görüntü sağlıyor. Kalıcılığı da güzel. Kalıcılığı az olan fondötenlerimin altına sürdüğümde işe yarıyor ve daha uzun süre kalıyorlar cildimde.

     Bunun yanında ‘the POREfessional’ gibi gözenekleri kapatan primerlar her gün uygulanmamalı, sonuçta gözeneklerin hava almaması söz konusu ve sivilce oluşumuna neden olabilir. Ben sık kullandığımda böyle bir sorunla karşılaştım.

     ‘the POREfessional’ ı gözenek problemi çekenlere kesinlikle öneririm. İşe yarıyor, memnun kalacağınızı düşünüyorum. Bende ki deneme boyudur. Ben bir daha alır mıyım? diye sorarsanız, şimdilik ‘hayır’. Çünkü, denemek istediğim, merak ettiğim  başka primerlar var. Eğer olmasaydı alırdım.

the POREfessional deneme boyu: 40

the POREfessional 22 ml 120-140 arası olması lazım.

İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder