14 Nisan 2015 Salı

PASTEL-PROFASHION PALET

Merhabalar,
         Bu yazımda sizlere far paletlerimden birini anlatacağım. Anlatacağım paleti severek ve özellikle yazın çok kullanıyorum.


        Eveeet. Palet, PASTEL PROFASHION serisinden 9 numaralı olanı. İçinde harika, minik ışıltılar olan ve 5 renkten oluşan bir palet. Paletin sol en başındaki renk çok hafif pembelik olan bir highlighter (aydınlatıcı). İkinci renk ise müthiş bir altın rengi, özellikle ilkbahar ve yaz aylarına çok yakışan bir ton. Benim palette en çok kullandığım renk. Ortada ki renk ise şampanya tonlarında bir renk, highlighter olarak kullanılabilir. Diğer renk ise içinde grilik bulunduran bir kahve ve gözde çok hoş duruyor. En son ise vişne çürüğü, bordo arası bir renk. Gerçekten muhteşem bir renk özellikle altın rengiyle kombin yapıldığında çok güzel bir göz makyajı çıkıyor ortaya. Ama bu tarz bordo ve tonlarını kullanırken dikkatli olmak lazım çünkü gözleri kızarık ve ‘ölü’ gösterebilir o yüzden kullanırken dikkat edin.

     Paletteki tüm renkler çok güzel, pigmentasyon olarak çok başarılı ve tozutma yapmıyor. Farı gözünüze uyguladıktan sonra rahatlıkla karıştırılıyor ve dağılıyor. Ben çok severek kullanıyorum size de tavsiye ederim.

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 20-30 olması lazım.

Bu paleti kullanan varsa düşüncelerini yorum olarak atarsanız ve ‘sizin uygun fiyatlı far paletleriniz neler?’ yine aşağı yorum olarak yazarsanız sevinirim.

İçim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder